عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۳۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
جلسات شرح صحیفه سجادیه، شرح نهج البلاغه و اخلاق با حضور اساتید و بزرگان دهم اردیبهشت در برخی از مساجد تهران برگزار می شود.

عقیق: جلسات شرح صحیفه سجادیه، شرح نهج البلاغه و اخلاق با حضور استادان حوزه و دانشگاه و بزرگان دین در برخی از مساجد تهران، امروز دهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

بر اساس این خبر، جلسه شرح صحیفه سجادیه حجت الاسلام والمسلمین گیوی از اساتید حوزه و دانشگاه، امروز عصر بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد نور برگزار می شود.


همچنین جلسه شرح نهج البلاغه با سخنرانی دکتر محسن اسماعیلی استاد دانشگاه و عضو حقوقدان شورای نگهبان، امشب قبل از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهدای انقلاب اسلامی برگزار می شود. علاقه مندان برای حضور در جلسه شرح نهج البلاغه دکتر اسماعیلی، می توانند ساعت ٦ بعد از ظهر امروز به مسجد سرچشمه، واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور مراجعه کنند.

 

برگزاری جلسات درس اخلاق آیت الله موحدی کرمانی در مسجد امام حسن(ع) واقع در بلوار ارتش، شهرک شهید، محلاتی، خیابان آزادگان و جلسات آیت الله حائری شیرازی در مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در بلوار ارتش، شهرک شهید محلاتی، فاز٢ از برنامه های دیگر امروز مساجد است.
 

در مسجد فاطمةالزهرا (س) در بلوار فردوس، خیابان ابراهیمی جنوبی، کوچه١٢، پ٥ آیت الله محمودی گلپایگانی و در مسجد قدس واقع در پیروزی، نبش خیابان اول نیروی هوایی، پ,٥٣٨ آیت الله اوسطی به برگزاری جلسه اخلاق می پردازند.
 

برپایی همین جلسات در مسجد امام رضا(ع) در میدان خراسان، خیابان اتابک توسط حجت الاسلام والمسلمین میردامادی از برنامه های دیگر مساجد در روز چهارشنبه است.

منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین