عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
سالن یاس بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عصر امروز میزبان برنامه «در کوچه‌های آفتاب» و شعرخوانی «محمدمهدی سیار» می‌شود.

عقیق: برنامه «در کوچه‌های آفتاب» عصر امروز (10 اردیبهشت) از ساعت 15، با حضور علی‌محمد مودب و سعید بیابانکی در سالن یاس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار و محمدمهدی سیار،  شاعر غزل‌سرای کشورمان به شعرخوانی خواهد پرداخت.

رونمایی از کتاب «رودخانی»، دربرگیرنده جدیدترین سروده‌ها وی از دیگر بخش‌های این برنامه است. علاوه بر این در حاشیه این برنامه از کتاب «قطار دقیقه‌ها برگرد» به قلم سیروس مرادی نیز رونمایی می‌شود.

گفتنی است مجمع ناشران انقلاب اسلامی در بیست‌و‌هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عهده‌دار برپایی سالن «یاس» است و قرار است تجربه موفق دو سال گذشته را تکرار کند. پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در قالب برگزاری نشست‌ها و هم‌فکری‌ها، ایجاد پاتوق جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، برگزاری نشست با چهره‌های شاخص حوزه کتاب از جمله نویسندگان و ناشران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و حضور کارشناسان زبده برای ارایه مشورت در زمینه سیرهای مطالعاتی و... از جمله برنامه‌های مهم این مجمع در سالن یاس نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین