عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
از سوی پورتال جامع مهدویت؛
پورتال جامع مهدویت با عضویت بیش از ۳۶ هزار نفر، بیش از ۴۸ هزار پیامک دریافت کرده که به بیش از ۴ هزار از این پرسش پاسخ داده است.
عقیق: پورتال جامع مهدویت با شعار محوری "پرسش، آموزش و پژوهش درباره امام موعود" شبکه‌ای است که فعالیت علاقه‌مندان و فعالان موضوع مهدویت را در زمینه تولید، نشر و استفاده از انواع محتوا را هماهنگ‌سازی و مدیریت می‌کند.

براین اساس این پورتال نمایه فعالان مهدوی را راه‌اندازی کرد تا تمامی فعالان مهدوی و مجموعه‌های فعال در زمینه مهدویت در این قسمت به ثبت رزومه خود بپردازند.
همچنین پاسخگویی به پرسش‌های مربوط به مسائل مختلف مهدویت از طریق پیامک، ثبت آنلاین و گفتگوی زنده با کارشناسان و استادان، معرفی اصولی و روش‌مند کتاب‌ها، نشریات، نرم‌افزارها، وب‌سایت‌ها و سایر محصولات مربوط به مهدویت، سازمان‌دهی فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با مهدویت همچون دوره‌های آموزشی، برنامه‌های مطالعاتی، مسابقات و فراخوان‌های فرهنگی و هنری، ایده‌های تداوم ارتباط و...، آموزش گام‌به‌گام علاقمندان به مهدویت از سطوح ابتدایی تا پیشرفته و رعایت پیش‌نیازها و مراحل ارتقای علمی آنان در طول آموزش و شبکه‌سازی فعالان مهدویت در سراسرکشور و خارج از آن ازجمله زمینه‌های اصلی فعالیت پورتال جامع مهدویت به شمار می‌آیند.
پورتال جامع مهدویت در مدت فعالیت خود با عضویت بیش از 36 هزار نفر در پورتال، قرار گرفتن 1254 پست خبری، 136 هزار پیامک ارسالی ازسوی پورتال، بیش از 48 هزار پیامک دریافت کرده است که به بیش از 4 هزار از این سوالات پاسخ داده است.
براساس این گزارش 6 کارگروه اداری، مالی، ارتباطات، پاسخگویی، محصولات و برنامه ریزی در پورتال در حال فعالیت هستند، این پایگاه با برگزاری 5 مسابقه کتابخوانی بالغ بر 5 هزار نفر در مسابقات شرکت کرده اند. همچنین برگزاری 2 فراخوان و 2 دوره آموزشی نیز از دیگر فعالیت های پورتال جامع مهدویت است.
تاکنون 1500 پرونده علمی در مخزن پرسش بررسی شده، دو هزار اثر در پیشخوان محصول معرفی و بیش از یک هزار خبر، گزارش، رویداد و مصاحبه با رویکرد فرهنگ و هنر، ادبیات، خانواده و دانشگاه در این پورتال کار شده است.
شایان ذکر است، علاقه مندان برای پاسخ به پرسش های مهدوی خود می توانند با ارسال پرسش خود به شماره پیامک 300013 پاسخ خود را دریافت کنند.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین