عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۷۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
در همه مجالس فقط فضائل و مظلومیت ائمه اطهار (ع) را بازگو کنیم چون این کار سبب می‌شود که دنیا را جذب دین کنیم.

عقیق: حضرت آیت الله العظمی ملکوتی رحمت الله علیه 13 آبان 1392 در آستانه راه اندازی مرکز نفحات صبح با اعضای این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

حضرت آیت‌الله مسلم ملکوتی دراین دیدار، با اشاره به جنایت‌های وهابیت، ترس دشمنان از شیعه را به خاطر فراگیری این مکتب در جهان دانست.

معظم له با بیان این‌که امروز مردم جهان به اسلام نگاه مثبتی دارند، ابراز کردند: گرایش مردم به انقلاب اسلامی امری غیر قابل تحمل برای استکبار جهانی است از این رو توطئه‌های خود علیه اسلام را افزایش می‌دهند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که شعار انقلاب اسلامی این است که نباید به هیچ انسانی ظلم شود، اظهار داشتند: دشمنان از این ایده انقلاب اسلامی نگران هستند و در صدد نابودی چنین تفکری بر می‌آیند.

حضرت آیت‌الله ملکوتی در ادامه با اشاره به شهادت مرزبانان انقلاب اسلامی ایران به دست تروریست‌ها، گفتند: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است و به برکت آنهاست که انقلاب پایدار مانده است.

ایشان با اشاره به روایات اسلامی احترام مسلمان را بالاتر از کعبه دانسته و افزودند: کسانی که خون مسلمانان را می‌ریزند و ادعای مسلمانی می‌کنند هیچ اعتقادی به پیامبر اسلام ندارند و از مسلمانی به دور هستند.

آیت الله العظمی میرزا مسلم ملکوتی با اشاره به تاریخچه عزاداری در فرهنگ شیعه، تصریح کردند: شیعه با این حرکات خود مظلومیت و حقانیت ائمه اطهار(ع) را به گوش جهانیان می رساند.

حضرت آیت‌الله ملکوتی در پایان به خطبا و مداحان اهل بیت(ع) توصیه کردند: در همه مجالس فقط فضائل و مظلومیت ائمه اطهار(ع) را بازگو کنیم چون این کار سبب می‌شود که دنیا را جذب دین کنیم و حقانیت شیعه را به همه نشان دهیم.


منبع:www.mahdisalahshour.ir

 211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین