عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
پایگاه خبری آن اسلام در نوشتاری به اقدام خلاقانه دانشجویان مسلمان در دانشگاه بوویی در ایالت میشیگان در ایالات متحده آمریکا پرداخته است. دانشجویان مسلمان این دانشگاه در طرحی از دانشجویان دختر غیرمسلمان دانشگاه خود خواستند چند ساعتی از حجاب اسلامی استفاده کنند.
عقیق: دانشجویان مسلمان دانشگاه بووی در جشنواره ای که ترتیب داده بودند از دانشجویان دختر این دانشگاه خواستند تا روسری اسلامی و چادر سر کنند و با آن عکس بگیرند. این جشنواره که در روز 22 آوریل برگزارشد بازتاب مثبتی در میان دانشجویان غیرمسلمان داشته است به طوریکه میشاری الکوایتر مسئول مسلمانان دانشگاه میشیگان از میزان استقبال آنان شگفت زده شده است.

دراین طرح که "با حجاب" نام داشت جمعا 31 دانشجوی دختر غیرمسلمان با حجاب اسلامی در جشن شرکت کرده و شروع به عکسبرداری کردند. ایمان القریشی از دانشجویان این دانشگاه می گوید دیدن همکلاسی هایی که حجاب بر سر دارند و پر از شور و شوق هستند بسیار جالب است.

انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه بووی در ماه دسامبر نیز طرح مشابهی را در دانشگاه میشیگان غربی اجرا کرده بودند که با استقبال زیادی مواجه شده بود.

برگزار کنندگان امیدوارند با این طرح ها، تبلیغات منفی علیه حجاب و اسلام را که توسط رسانه های آمریکایی ایجاد شده را خنثی نماید.

 

منبع:شفقنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین