عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۸۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
چه نصرتی بالاتر از اینکه خداوند به ایشان شهادت در راه خودش نصیب کرد و فکر، اندیشه و اهداف امام حسین رضی‌الله عنه حاصل شد و تا امروز مردم ایشان را دردل جای داده‌اند و پیمودن راه امام حسین رضی‌الله عنه را برای خودشان افتخار می‌دانند.
عقیق: مولوی عبدالحمید _امام جمعه اهل سنت زاهدان_ در خطبه این هفته نماز جمعه اهل سنت زاهدان با تلاوت آیاتی از سوره مبارکه فصلت، صبر و استقامت و دوام بر عمل به شریعت، "بشارت فرشتگان" و "بهشت ابدی" را از ثمرات بارز این استقامت برشمرد.
وی در ادامه افزود: شاید برخی این شبهه شیطانی را مطرح کنند که "وقتی خداوند امام حسین رضی‌الله عنه را - که نوه پیامبر بود - نصرت نکرد، چگونه ما را نصرت می‌کند"، درحالی که خداوند امام حسین رضی‌الله عنه را نصرت کرد.
چه نصرتی بالاتر از اینکه خداوند به ایشان شهادت در راه خودش نصیب کرد و فکر، اندیشه و اهداف امام حسین رضی‌الله عنه حاصل شد و تا امروز مردم ایشان را دردل جای داده‌اند و پیمودن راه امام حسین رضی‌الله عنه را برای خودشان افتخار می‌دانند. لذا اگر کار و مقاومت انسان در راه پروردگار باشد، این انسان در هر حال کامیاب است و صبر و استقامت باعث پیروزی هر انسان می‌شود.

منبع: جمهوری اسلامی
کدخبرنگار: 211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین