عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۶۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
همزمان بامیلادحضرت زهرا(س)؛
همزمان با سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) ویدئو شیعه راه اندازی شد.
عقیق: حجت الاسلام مصطفی جوادی نسب، مدیر "ویدئو شیعه" با اعلام آغاز به کار رسمی این رسانه گفت: ویدئو شیعه به لحاظ ساختاری و قابلیت ها، شبیه به آپارات و یوتیوب است اما به لحاظ محتوایی در سه محور معارف اهل بیت (ع)، سبک زندگی و نقد و بررسی شبهات وهابیت فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این ویدئو ضمن ارائه فایل های مرتبط با محورهای یاد شده، به کاربران این امکان را می دهد که فایل های متناسب با موضوعات ذکر شده را به اشتراک گذاشته یا فایل های موجود را دانلود کنند.
حجت الاسلام جوادی نسب با بیان اینکه تمامی فایل هایی که از سوی کاربران به اشتراک گذاشته می شود، از فیلتر مدیران و کارشناسان ویدئو شیعه عبور می کند، تصریح کرد: این رسانه تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران و با هدف تجمیع فعالین شیعه در فضایی واحد و گسترش فرهنگ تشیع و پُر کردن خلاءای که در زمینه انتشار آثار شیعیان دیده می شد، فعالیت می کند.
وی تاکید کرد: برای راه اندازی این ویدئو با برخی از علمای بزرگ اسلام از جمله حضرات آیات نوری همدانی، سید کمال حیدری و حسینی میلانی مشورت کردیم که ضمن تشویق ایشان به اقدام چنین فعالیتی، متن تقریظ و نصایح آن بزرگواران در بخش "درباره ما" ویدئو شیعه به نمایش گذاشته شده است.
مدیر ویدئو شیعه اظهار کرد: این ویدئو با همکاری جمعی از طلاب و دانشجویان داخل و خارج کشور و موسسه ندای بصیرت دینی راه اندازی شده است که نسخه آزمایشی آن از بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و نسخه اصلی آن روز یکشنبه 31 فروردین ماه همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) به بهره برداری رسید.
حجت الاسلام جوادی نسب یاد آورشد: کاربران برای به اشتراک گذاری فایل های مورد نظر خود یا بازدید از ویدئو شیعه می توانند به نشانی اینترنتی http://videoshia.com مراجعه کنند.



منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین