عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۵۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
مسابقه فرهنگی «کوثر آفتاب» ویژه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عقیق: مدیر امور فرهنگی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در محضر قرآن، سبک زندگی، معراج مومن،فرق و مذاهب، به سوی ظهور، آب آئینه آفتاب، اعتقادی و ادبیات از بخش‌های مهم این مسابقه فرهنگی است.
سید جواد هاشمی نژاد اشرفی بیان داشت: سوره «کوثر»، درس هایی در محضر زهرا(س) به همین سادگی به همین صمیمیت، نماز حضرت زهرا(س)، توصیه‌های اخلاقی امام خمینی(ره)، علل پیدایش فرقه‌های اسلامی، دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) و به حضرت زهرا(س) متوسل شدم، از مهم ترین موضوعاتی است که در این مسابقه فرهنگی مطرح شده است.
وی اظهار داشت: در بخش درس‌هایی در محضر حضرت زهرا(س)، حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی کامل در شوهر داری، تربیت فاطمی، حضرت فاطمه(س) و کوثر، حضرت فاطمه زهرا(س) در اوج وارستگی فضایل اخلاقی و پیش تاز دفاع از ولایت مطرح شده است.
مدیر امور فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: افراد بالای 12 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند وسوالات مطرح شده در این مسابقه از متن موجود طرح شده است.
وی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ی مسابقه گفت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.irویا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند.
هاشمی نژاد اشرفی افزود: برای شرکت در مسابقه از طریق پیامک، کافی است شماره‌ی گزینه‌های صحیح سوال‌ها را به صورت یک عدد 5 رقمی از چپ به راست، پس از ذکر نام مسابقه، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و شهر به سامانه 3000802222 پیامک کنید.


منبع:قدس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین