عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۳۶۸
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
روز جمعه و مداحی حاج حسن خلج در حسینیه جلوه
ابن عباس می گوید در جنگ جمل بودیم و روز بود امیرالمومنین در حال جنگیدن به آسمان نگاه میکرد گفتم یا علی چرا به آسمان نگاه می کنی؟ امام علی فرمودند می خواهم نگاه کنم ببینم کی وقت نماز می شود.

گزارش تصویری حسینیه جلوه

عقیق: مراسم هفتگی روضه در حسینیه جلوه این هفته نیز برگزار شد.

در این مراسم استاد کاشانی سخنرانی و حاج حسن خلج و امیر کرمی به مداحی پرداخت.

نکاتی از سخنان استاد کاشانی را بخوانید؛

*یکی از  کسب های حرام  عبارت از این است که یک آقایی بی نماز و مثلا ربا خور مرده است بعد یک شخصی میرود در  مجلسش که نوحه بخواند و میگوید نمی دانید که چه کسی از دستتان رفته چه برکتی بود و چه انسان پاک و خوبی بود و... این میشود باطل و یکی از کسب های حرام میباشد.

*دروغ حرام است و دروغ گو ایمان ندارد.

*نمازی که پیغمبر میفرماید عمود دین است، اگر نمازت قبول بشود سایر اعمالت هم قبول می شود اگر نمازت قبول نشود سایر اعمالت قبول نمی شود روزه هم قبول نمی شود خمس هم قبول نمی شود وای به مستحبات. پس بنابر این اهمیت زیادی دارد که امام جعفر صادق فرمودند شفاعت ما اهل بیت به کسی که نماز را سبک بشمرد نمی رسد.

*ابن عباس می گوید در جنگ جمل بودیم و روز بود امیرالمومنین در حال جنگیدن به آسمان نگاه میکرد گفتم یا علی چرا به آسمان نگاه می کنی؟ امام علی فرمودند می خواهم نگاه کنم ببینم کی وقت نماز می شود.

*امام رضا می فرماید کسی که ادعای ایمان می کند مومن نیست مگر اینکه در او سه صفت باشد یک صفت از خدا یک صفت از پیغمبر یک صفت از امام.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین