عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۳۳۴
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
بعثه مقام معظم رهبري در مكه مكرمه، شنبه شب و در آستانه ميلاد سراسر نور حضرت صديقه طاهره (س)، جشني برگزار مي‌كند كه علاوه بر اين مناسبت، سالگرد ازدواج حضرت عبدالله و حضرت آمنه، پدر و مادر پيامبر اكرم (ص) و ولادت بنيانگذار جمهوري اسلامي نيز در آن گنجانده شده است.

عقیق: بعثه رهبر معظم انقلاب در اين شهر در تدارك جشن گسترده‌اي است كه به 3 مناسبت تولد حضرت زهرا(س)، ازدواج حضرت عبدالله و حضرت آمنه و ولادت حضرت امام خميني(ره) است.

اين جشن قرار است با دعوت از زائران حاضر در هتل‌هاي همجوار هتل دار هادي و منطقه عزيزيه انجام شود و به گفته مسئولان فرهنگي بعثه مكه، آمادگي پذيرش بيش از 2 هزار نفر در اين مراسم وجود دارد.

در اين جشن بزرگ، علاوه بر مداحي ذاكران اهل بيت(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين عسكري، كارشناس مسئول امور فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در اين شهر سخنراني و روايتگري خواهد كرد.

طبق تصميم شوراي فرهنگي بعثه رهبري در مكه، قرار است مراسم امشب دعاي كميل در هتل دار هادي نيز با سخنراني حجت‌الاسلام والمسلمين سيدصدرالدين شريعتي برگزار شود.

جشن ميلاد ريحانةالنبي، حضرت زهرا(س) و تولد حضرت امام خميني (ره) و همچنين جشن ازدواج والدين گرامي رسول مكرم اسلام(ص) شنبه شب از ساعت 21 و 30 دقيقه در تالار اجتماعات هتل دار هادي برگزار مي‌شود.

دعاي كميل و دعاي ندبه مكه نيز به ترتيب در ساعات 21 و 30 دقيقه پنجشنبه شب و 7 صبح جمعه برگزار خواهد شد.


منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین