عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۲۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴
همزمان با نمایشگاه قرآن
رییس خانه عکاسان ایران گفت: مسابقه‌ای با عنوان «زندگی قرآنی» همزمان با نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند بعد از اعلام فراخوان عکس‌های دینی، مذهبی و قرآنی خود را برای دبیرخانه، خانه عکاسان ارسال کنند.

عقیق: رسول اولیازاده رییس خانه عکاسان ایران، درباره جشنواره عکس‌های قرآنی، دینی و مذهبی گفت: با توجه به اینکه محوریت و موضوعات عکاسی برای خانه عکاسان دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی و خانواده است تصمیم گرفتیم مسابقه‌ای تحت عنوان «زندگی قرآنی» برای علاقه مندان به این موضوع برگزار کنیم.

رییس خانه عکاسان ایران با اشاره به سخنانش با معاون امور قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توضیح داد: در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه هنری داریم، می‌توانیم مشارکت‌هایی در زمینه برگزاری جشنواره قرآن و سبک زندگی هم داشته باشیم، که با توجه به این موضوع استقبال خوبی در زمینه برگزاری جشنواره‌ای با محوریت عکس قرآنی در نمایشگاه قرآن صورت گرفت.

وی افزود: امیدواریم که این اتفاق به وقوع بپیوندد و بتوانیم در زمینه برگزاری جشنواره‌ها با موضوعیت سبک زندگی و خانواده اتفاقات خوبی را به سرانجام برسانیم.
اولیازاده همچنین درباره برگزاری جشنواره عکس «خانواده» گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار است جشنواره‌ای با موضوع خانواده در حوزه هنری برگزار شود. که امیدواریم بتوانیم منشا خیر و اثر در این جشنواره باشیم.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین