عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
آیت‌الله شبیری زنجانی:‏
یکی از مراجع عظام تقلید قم گفت: کارهایی که پشتیبانی الهی نداشته باشد از بین خواهند رفت و تنها اموری ماندگار خواهند شد که برای خدا و با نیت خالص باشد.
عقیق: آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی در دیدار با سرپرست و مدیران کمیته امداد کشور گفت: کار شما بسیار ارزشمند است و از اجر و معنویت بسیاری برخوردار است.


وی افزود: کاری که شما متصدی آن شده‌اید جزو ‏بهترین عبادات است و باید قدر خود را بدانید و همواره در گسترش این کار تلاش کنید.


آیت‌الله شبیری زنجانی با تاکید بر اخلاص گفت: دو موضوع اخلاص و صداقت تاثیر بسیار زیادی در امور خواهد داشت چون زمانی که انسان کاری را برای ‏خدا انجام دهد ارزش خواهد داشت.‏


این مرجع تقلید گفت: کارهایی که پشتیبانی الهی نداشته باشد از بین خواهند رفت و تنها اموری ماندگار خواهند شد که برای خدا و با نیت خالص باشد.


وی با اشاره به تاسیس حوزه علمیه گفت: این کار با نیت خالص انجام شد و تشکیل آن در زمان خفقان رضاخان بود ولی اخلاص آیت‌الله حائری موجب شد تا این بنا همواره حفظ شود.


آیت‌الله شبیری‌زنجانی گفت: کشور مشکلات بسیاری دارد و با این وضع در راه خدمت به مردم و رفع مشکلات محرومان تلاش می‌کنید بسیار خوب و شایسته است که از شما قدردانی می‌کنم.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین