عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۶۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
برای نخستین بار؛
بنیاد قرآن در ولادت بی بی دو عالم بانوی نمونه اسلام و ولادت امیرمومنان علی ابن ابیطالب(ع) طرح جشنواره و نمایشگاه بانوی تسبیح (نخستین نمایشگاه کتاب فاطمی) را از 30 فروردین برگزار می کند.

عقیق: حجت الاسلام و المسلین حاج سید مهدی حسین زاده دبیر کل بنیاد قرآن اظهار کرد: این طرح با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد واحد رودهن ناشران فاطمی از جمله نشر کاشف، انتشارات نقش اندیشه، محمد مطهر نویسنده کتابهای فاطمی و علوی و شرکت پیشتازان فن آور سعید به مدت 10 روز از تاریخ 30 فروردین تا 8 اردیبهشت  ماه 93 برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ولادت حضرت زهرا(س) در برگزاری این برنامه ها به ویژه برپائی نخستین نمایشگاه فاطمی با عرضه 1000 عنوان جلد کتاب اهمیت ویژه ای دارد، گفت: بنیاد قرآن قصد دارد با هدف بزرگداشت مقام و منزلت زن مسلمان فاطمی و با تأکید بر نقش زن در شکل گیری و استحکام بنیان خانواده در کنار «سوگواره فاطمی» بتواند «جشنواره فاطمی» را نیز در ایام ولادت آن بانوی بزرگ اسلام زنده نگهدارد.

دبیر کل بنیاد قرآن خاطرنشان کرد: نخستین نمایشگاه کتاب فاطمی به عنوان سومین نمایشگاه بزرگ کتاب در حوزه قرآن و عترت خاصه کتب فاطمی از برنامه های طرح اجرایی جشنواره و نمایشگاه بانوی تسبیح است.

به گفته ی وی، نخستین نمایشگاه کتاب فاطمی کشور از 30 فروردین تا 8 اردیبهشت 93 در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار می شود و بازدیدکنندگان و دوستداران کتاب می توانند از تخفیف 50 درصدی این نمایشگاه بهره مند شوند.

منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین