عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۹۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
امير مكه مكرمه بر اهميت ارتقاي خدمات به حجاج و عمره گزاران با توجه به توصيه هاي رهبران عربستان تاكيد كرد.

عقیق: مشعل بن عبدالله امير مكه مكرمه اخيرا در ديدار با وزير حج عربستان، در جريان طرحها و برنامه‌هاي وزارت حج براي خدمت به حجاج بيت الله الحرام قرار گرفت.

مشعل بن عبدالله در ديدار با بندر بن محمد حجار به تشريح ماموريتهاي وزارت و مسئوليتهاي آن در چارچوب بخشهاي كارگزار براي تحقق خواسته‌هاي رهبران عربستان در خدمت به ضيوف الرحمن پرداخت.

بندر حجار هم شرح مفصلي از پروژه شهرك حجاج و عمره گزاران در مكه مكرمه ارائه كرد كه در چارچوب مطالعات توسعه شوراي توسعه مكه مكرمه و مشاعر مقدسه با هدف خدمت به زائران بيت الله الحرام اجرا مي‌شود.

اين شهر كه تمام نهادهاي فعال در زمينه حج عمره را در خود جاي خواهد داد با هدف كاهش ازدحام و شلوغي در منطقه مركزي و محله‌هاي مكه مكرمه و به گونه اي كه با استراتژي مد نظر ملك عبدالله براي ۲۵ سال آينده همخواني داشته باشد، ساخته خواهد شد.

حجار گفت: شهر ملك عبدالله براي استقبال و بدرقه حجاج و عمره گزاران، يك شهر هوشمند مجهز به پيشرفته‌ترين تجهيزات و فناوريها براي ارتقاي خدمات در زمينه اسكان و موارد ديگر خواهد بود.

امير مكه مكرمه هم بر اهميت تلاشهاي بيشتر دست اندركاران حج عربستان براي ارائه بهترين خدمات به حجاج بيت الله الحرام و زائران و عمره گزاران به صورتي كه هماهنگ با خواسته‌هاي رهبران عربستان باشد براي تسهيل خدمات و توسعه دائمي آن و براي اينكه ضيوف الرحمن شعائر و مناسك خود را به آساني و راحتي ادا كنند، تاكيد كرد.


منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین