عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
مدیرکل ارشاد کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از رونمایی از بزرگترین تابلو معرق صلوات خاصه امام رضا (ع) همزمان با افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی در کرمانشاه خبر داد.
عقیق: ابراهیم رحیمی‌زنگنه از رونمایی از بزرگترین تابلو معرق صلوات خاصه امام رضا(ع) همزمان با افتتاحیه هفته فرهنگ رضوی در کرمانشاه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این تابلو معرق حاصل سه ماه کار شبانه‌روزی تعداد 6 نفر از استادان معرق کار کرمانشاهی است که با علاقه در حال ساخت این تابلو ارزشمند و نفیس هستند.

به گفته رحیمی‌زنگنه، این تابلو در ابعاد 2/5* 2/5 متر ساخته شده و مجموع ابعاد این تابلو 25 /6 مترمربع بوده و بزرگترین تابلو معرق صلوات خاصه جهان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: این تابلو شامل متن کامل صلوات خاصه امام رضا (ع) است که با طرحی زیبا و به شکل دایره‌ای نوشته شده است.

رحیمی‌زنگنه بیان داشت: موادی که برای تهیه صلوات خاصه استفاده شده از ساقه گندم است که زیبایی خاصی به طرح تابلو بخشیده است.

به گفته رحیمی زنگنه، این تابلو در آیین افتتاحیه هفته های فرهنگ رضوی کشور در کرمانشاه در بیستم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت امام جواد(ع( فرزند بزرگوار امام هشتم رونمایی می‌شود.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه هفته های فرهنگ رضوی کشور به میزبانی کرمانشاه در روز بیستم اردیبهشت برگزار می‌شود.


منبع:فارس

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین