عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۲
هم‌زمان با روز میلاد امیرالمؤمنین علی(ع)؛
مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳ همزمان با ولادت حضرت «علی(ع)» و روز پدر راه‌اندازی می‌شود.

عقیق: مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ 22 اردیبهشت‌ماه 1393 هم‌زمان با سالروز تولد حضرت «علی(ع)» و روز پدر افتتاح می‌شود.

«رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی فارس با اعلام این خبر گفت: این مرکز از روز 11 اردیبهشت‌ماه 1393 نام‌نویسی از علاقه‌مندان را آغاز می‌کند و در روز 22 اردیبهشت‌ماه به صورت رسمی راه‌اندازی می‌شود.

وی در خصوص زمان راه‌اندازی دوره‌های حفظ مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج گفت: کار این مرکز از سال جدید آغاز شده و پس نام‌نویسی و افتتاح رسمی، دوره‌های حفظ تخصصی از اواسط خرداد‌ماه آغاز می‌شود.

قربانی در خصوص تعداد دوره‌های این مرکز اظهار داشت: در مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ، دوره‌های حفظ یک، دو، سه و چهار ساله حفظ قرآن کریم در همه رده‌ها برگزار خواهد شد و هماهنگی امور ستادی و اجرایی طرح تربیت 70 هزار بسیجی حافظ قرآن هم از دیگر وظایف مرکز تخصصی حفظ قرآن بسیج تهران بزرگ است.

سازمان قرآن و عترت سپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» سال گذشته با هدف تقویت معنویت و بصیرت در جامعه، تشکیل شد و در یک سال فعالیت خود برنامه‌های مفیدی مانند برگزاری یادواره شهدای قرآنی، راه‌اندازی مکاتب و مهد‌های قرآنی، حمایت از جلسات قرآنی و برخی فعالیت‌های دیگر را انجام داده و در سال جدید راه‌اندازی مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم را در دستور کار دارد.


منبع:فارس

211008

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین