عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۴
مستند داستانی الکوثر در خصوص آیة الکرسی
داستان پروانه سفید که مستندی 65 دقیقه ای می باشد، روایتی است کودکانه که آرزوهای سلما خاتون را برای نوه متولد شده اش در قالب روایت داستانی به تصویر می کشد و در بستر این روایت، معارف آیه الکرسی به بیانی شیرین و منشی کودکانه آموزش داده می شود.

عقیق: یکی از راههای نشر معارف دینی و منویات آیینی استفاده صحیح و بهینه از ابزار رسانه است و فراگیرترین و تأثیرگذارترین رسانه امروز هم تلویزیون و آثار نمایشی در آن است.

در طول دوران انقلاب اسلامی هنرمندان بسیاری تلاش کرده اند تا با بهره گیری از این ظرفیت عظیم و سودجستن از زلال اندیشه و عراف اسلامیف محصولاتی تولید کنند که به ترویج عقاید دین مبین اسلام و انتشار افکار و آیین های ارزشمنند و انسان ساز و هدایتگر آن منجر شود.

یکی از تلاشهایی که اخیرا در این حوزه صورت گرفته است ساخت مستندی داستانی است با عنوان «پروانه سفید» که در خصوص آیه الکرسی است و هم اکنون مراحل پیش تولید خود را پشت سر می گذارد.

شبکه جهانی الکوثر که تهیه کننده این اثر است این برنامه را در قالبی مستند داستانی و با رویکردی شاعرانه ای در دست ساخت دارد که تولید آن در شمال کشور آغاز خواهد شد.

داستان پروانه سفید که مستندی 65 دقیقه ای می باشد، روایتی است کودکانه که آرزوهای سلما خاتون را برای نوه متولد شده اش در قالب روایت داستانی به تصویر می کشد.

از بهترین مولفه های این مستند، طراحی صحنه و پلان های چشم نواز بصری آن است.

تهیه کننده وکارگردان این مستند بهروز نورانی پور است.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین