عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصوم سلام‌الله علیها از 23 الی 29 فروردین‌ماه جاری اعلام شد.

عقیق: بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه زمزم معرفت در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت و... یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه، حجج اسلام تراشیون، وحید‌پور، همتیان، برادران، ملکی، محمدی و شاکری، به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ پاسخگوی پرسش‌های دینی و معرفتی مردم هستند.

بر اساس این گزارش این هفته،‌ آیت‌الله توکل و حجج اسلام ماندگاری، مؤمنی، عباسی خراسانی، رفیعی، زمانی و عباسی بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می‌پردازند.

دعای این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مداحی سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام محمد‌پور ساعت 22:30 روز پنج‌شنبه، 28 فروردین، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد و دعای کمیل این هفته نیز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام زمانی و مداحی حاج علی مهدوی‌نژاد قرائت می‌شود.

بر اساس این گزارش مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه 29 فروردین، با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌شود.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام قدرتی و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام اسماعیلی قبل از اذان ظهر اجرا می‌شود.

نماز جمعه این هفته قم نیز به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه خواهد شد.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین