عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
حجت الاسلام کرمی، کربلائی حنیف طاهری و کربلایی سعید محمدی در هیئت خیمه گاه
بالای 400 تا فرقه الآن در حال فعایت هستند، غیر از فرقه های شاخص مثل بهائیت و وهابیت که ما داریم و اینها را در منابر و محافل اسمشان را می شنویم.

عزاداری و نوحه خوانی در هیئت خیمه گاه

عقیق: مراسم عزاداری فاطمیه دوم در هیئت خیمه گاه کربلا برگزار شد.

در این مراسم که با قرائت حدیث کسا با نوای کربلائی سعید محمدی آغاز شد، در ادامه حجت الاسلام مصطفی کرمی سخنرانی کردند و کربلائی حنیف طاهری نیز مداح این شب از مراسم بودند.

در ادامه گزیده ای از سخنرانی حجت الاسلام کرمی را بخوانید:

* بالای 400 تا فرقه الآن داریم که در ایران در حال فعایت هستند، غیر از فرقه های شاخص مثل بهائیت و وهابیت که ما داریم و اینها را در منابر و محافل اسمشان را می شنویم.

* متاسفانه جوانان ما الان به جای اینکه بروند سراغ منابع ناب و آب را از سرچشمه بگیرند و بروند دنبال علمای ربانی، متاسفانه باب شده یک عده جوانان دنبال کشف و کرامت هستند که فلانی کفشش جلوی پایش جفت می شده، فلانی قطار را با چشم نگه داشته، این کارهای خارق العاده که به نظر ما عظمت دارد، اسمش را هم می گذاریم کرامت، دنبال طرف می رویم و مشتری اش می شویم، چیزهای عجیبی نیست، ضمن اینکه وظیفه ما رسیدن به این مقولات نیست، وظیفه ما بندگی خداست، در کنار بندگی خدا، چونکه صد آمد، نود هم پیش ماست، این ها را به آدم می دهند اگر آدم خوب بندگی بکند، اما اگر کسی دنبال این حرف ها باشد، این مسیر، مسیر شیطان است.

* مرحوم آیت الله عبدالکریم حق شناس می گفتند: یک مشکلی داشتم خیلی عظیم و این گره باز نمی شد و چهل روز نذر زیارت عاشورا کردم، شب چهلم در عالم مکاشفه دیدم رئیس مذهب را – حضرت امام جعفر صادق (ع) – گفتند: حق شناس چرا اینقدر خودت را به زحمت انداخته ای؟ گفتم: مشکلم سنگین است. حضرت فرمود: اگر شب اول دست توسلت به دامن قنداقه اش بود، مشکلت را حل می کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین