عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۴
دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها از حضرت زهرا،خدیجه و زینب(س) به عنوان الگوی تربیتی اسلام نام برد و گفت: این بزرگواران باید به عنوان الگوی زیست انسانی به دنیا معرفی شوند.
عقیق: حجت الاسلام محسن رهامی در مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) طی سخنانی با عنوان سه زن از سه نسل، الگویی برای زیست انسانی، اظهارداشت: ماموریت اصلی تمام رسانه ها، مجالس و سخنرانی های مسلمین باید در راستای ماموریت پیامبر اکرم(ص) باشد.


وی با بیان اینکه اسلام دینی دانایی محور و حکمت محور است و کسانی به پیامبر(ص) نزدیک ترند که داناتر باشند، افزود: ماموریت پیامبر(ص) تشکیل حکومت نبوده بلکه ماموریت اصلی ایشان تعلیم و تربیت انسان ها بوده است که موفق شدند افرادی را مطابق الگوهای قرآنی تربیت کنند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها گفت: شخصیت حضرت زهرا(س) مختص شیعیان و مسلمانان نیست بلکه ایشان یک مدل زیست انسانی برای تمام بشریت هستند.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها گفت: اگر جامعه اسلامی امروز نگران آینده جوانان و همچنین در بسیاری از کشورها شاهد برادرکشی است راه حل آن بازگشت به کتاب الله و عترت است که باید به ابزار روز در این زمینه مسلط شویم.



منبع:ایرنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین