عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹
جلسه شرح نهج البلاغه با سخنرانی دکتر محسن اسماعیلی ۲۰ فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهدای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

عقیق: جلسه شرح نهج البلاغه با سخنرانی دکتر محسن اسماعیلی امشب 20 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء، در مسجد شهدای انقلاب اسلامی، برگزار می شود.

دکتر محسن اسماعیلی، دکترای تخصصی خود را در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس گرفته و در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان رتبه نخست و دانشجوی نمونه کشوری برگزیده و معرفی شده است.

وی کتاب ها و مقاله های متعددی را منتشر کرده که از میان آنها «کلیات علوم قرآن» در سال ١٣٧٤ و «قوه قاهره» در سال ١٣٧٩ به عنوان کتاب سال معرفی شده است. در همین سال به عنوان پژوهشگر برگزیده و مورد تشویق رئیس جمهور وقت قرار گرفت.اسماعیلی در سال ١٣٨٠ به عضویت شورای نگهبان در آمد

علاقه مندان برای حضور در جلسه شرح نهج البلاغه دکتر اسماعیلی، می توانند ساعت ٦ بعد از ظهر امروز به مسجد سرچشمه، واقع در میدان بهارستان نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور، مراجعه کنند.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
0
این جلسات به دلیل تغییر ساعت به قبل از اذان مغرب منتقل شده است.اصلاح کنید.
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
0
0
این سلسله جلسات چهار شنبه هر هفته برگزار می شود. بعد به خاطر تغییر ساعت رسمی کشور زمان جلسه به قبل از اذان مغرب منتقل شده است.اصلاح کنید.
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین