عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۳۲۴
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۳
خرید خودروهای پلاک بغداد در میان کربلایی‌ها به دلیل درامان ماندن از حمله گروههای تروریستی مرسوم شده است و همین امر سبب شد تا خودروهایی با پلاک بغداد با رشد تقاضا مواجه شوند .

عقیق: با افزایش درگیری‌های مذهبی و فروپاشی اوضاع امنیتی در عراق اهالی کربلا خودروهای خود را با خودروهای پلاک بغداد عوض می‌کنند تا هدف گروههای ترویستی سنی مذهب تندرو قرار نگیرند.

»ابوعمار الطائی» از اهالی کربلاست که در خط کربلا- بغداد مسافرکشی می‌کند. او می‌گوید: پس از آنکه خودروی من با پلاک کربلا در منطقه العدل بغداد مورد حمله عناصر تروریست قرار گرفت مجبور شدم خودروی خود را با خودروی پلاک بغداد عوض کنم.

»امیر حمید» نیز سرنوشتی مشابه با الطائی داشت با این تفاوت که خودروی او در شمال بابل مورد هدف گروههای تروریستی قرار گرفته بود. امیر حمید می‌گوید: به این دلیل مورد هدف گروههای تروریستی قرار گرفتم که پلاک خودروی من پلاک کربلا بوده است.

به گزارش پایگاه خبری میدل ایست آنلاین، »ایاد الجشعی» از دارندگان نمایشگاه خودرو می‌گوید: خرید خودروهای پلاک بغداد در میان کربلایی‌ها مرسوم شده است و همین امر سبب شد تا خودروهایی با پلاک بغداد با رشد تقاضا مواجه شوند و همین امر سبب گرانی شدید این خودروها شود تا جایی که گاه تفاوت قیمت خودروی پلاک کربلا با قیمت خودروی مشابه اما با پلاک بغداد به 10 هزار دلار هم می‌رسد.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین