عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۵۲۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶
بيش از ۱۱۲ هزار نفر مشتاق زيارت عتبات عاليات از ۲۱ اسفند ماه۱۳۹۲ تا ۱۶ فرووردين ماه ۱۳۹۳توسط شركت شمسا به عتبات اعزام شدند.

عقیق: مدير عامل شركت شمسا از اعزام بيش از ۱۱۲ هزار نفر مشتاق زيارت عتبات عاليات از ۲۱ اسفند ماه۱۳۹۲ تا ۱۶ فرووردين ماه ۱۳۹۳ از سوي شركت شمسا خبر داد.
سيد ابوالحسن رضوي مدير عامل شركت شمسا با اعلام اين خبر افزود: اين رقم نسبت به سال گذشته
۲۸ درصد افزايش يافته است به طوري كه در اين بازه زماني در سال ۹۲ بيش از ۸۷ هزار نفر به عتبات عاليات اعزام شده اند كه اين رقم در همين بازه زماني در سال ۹۳ به بيش از ۱۱۲ هزار نفر افزايش پيدا كرده است.
وي در ادامه به تفكيك اعزام بيش از
۳۵ هزار نفر زائر به عتبات عاليات از مرز هوايي و بيش از ۷۷ هزار نفر از مرز زميني در طرح نوروزي سال ۹۳ اشاره كرد و گفت: امسال زائران عتبات عاليات از دو مرز هوايي بغداد و نجف و ۳مرز زميني مهران – چذابه و شلمچه به عتبات عاليات اعزام شده اند كه بيشترين اعزام‌ها از طريق مرز زميني مهران با حدود۵۷ هزار و۸۹۷ زائر بوده است.
مدير عامل شركت شمسا در ادامه از بيمه تمام زائران اعزامي از سوي شركت شمسا به عراق خبر داد و اضافه كرد: تمام زائران با سلامت كامل سفر خود را طي كرده‌اند و به خاك كشورمان بازگشته اند.
رضوي در ادامه افزود: در ايام نوروز ورودي مرزها افزايش چشمگيري داشته است به طوري كه در روزهايي از ايام عيد تعداد ورودي مرز‌ها به
۱۳۱ كاروان نيز رسيده بود، همچنين شركت شمسا در ايام نوروز در بخش ساماندهي زائران انفرادي نيز برنامه‌هاي مهم را اجرا كرد كه اين نشان از اعتماد مردم به كاروان‌هاي اعزامي شركت شمسا مي‌باشد.
مدير عامل شركت شمسا در پايان ضمن قدرداني از رهنمود‌هاي حكيمانه حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسگر نماينده محترم بعثه مقام معظم رهبري و مهندس سعيد اوحدي رياست محترم سازمان حج و زيارت و مديران حوزه عتبات عاليات افزود: افزايش اعزام‌ها در عتبات عاليات و افزايش رضايتمندي زائران نتيجه هماهنگي دوشادوش شركت شمسا، بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت است.

منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین