عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۹۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
آیین عزاداری و سوگواری صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها ویژه اردو زبانان و عرب زبانان در حرم کریمه اهل‌بیت برگزار می‌شود.

عقیق: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها؛ در کنار برنامه‌های عزاداری این بانو به زبان فارسی که از 11 فروردین‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری و مداحی مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود؛ برنامه هایی نیز زبان‌های عربی و اردو برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ویژه برنامه عزاداری عرب‌زبانان از یکشنبه، 10 فروردین‌ماه جاری به مدت سه شب، ساعت 21:30با سخنرانی حجت‌الاسلام علی ساعدی و مداحی حاج ملا جلیل کربلایی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌گردد.

ویژه برنامه عزاداری و سوگواری اردو زبانان نیز از دوشنبه، 11 فروردین‌ماه جاری به مدت سه شب ساعت 21:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین تقوی و مداحی مداحان اردوزبان در مسجد اعظم قم اقامه می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها،‌ در مناسبت‌های مختلف مذهبی،‌ در راستای تکریم و ترویج مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام، محافلی به زبان‌های مختلف از جمله اردو، عربی و آذری برگزار می‌کند تا آنها نیز بر اساس فرهنگ و زبان خود، به ابراز ارادت به ساحت مقدس و نورانی اهل بیت رسول اکرم(ص) داشته باشند

 

منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین