عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۲
در ایلام؛
رئیس اداره بهره برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان ایلام، از برگزاری مراسم کلنگ زنی فاز نخست توسعه شبستان امام زاده علی صالح(ع) با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی این استان خبر داد.
عقیق: نصرت الله کشاورز، رئیس اداره بهره برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان ایلام، با اعلام این مطلب، گفت: این مراسم 11 فروردین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و سایر مسئولان استانی برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و معاونان استاندار ایلام نیز در این مراسم حضور خواهند داشت، افزود: این مراسم فردا دوشنبه ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم به زمین زده می شود.


رئیس اداره بهره برداری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان ایلام، گفت: فاز نخست طرح توسعه شبستان امام زاده علی صالح (ع) در ضلع شرقی بقعه به گستره یک هزار و 481 متر مربع در 2 طبقه شامل شبستان و کلاس های آموزشی در قالب عملیات گود برداری و سازهای فلزی پیچ و مهره آغاز می شود.


کشاورز، با اشاره به اینکه برای اجرای این مرحله اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است، گفت: در مجموع توسعه شبستان این امام زاده در 4 فاز اجرا می شود.


وی، در پایان با بیان اینکه این امامزاده در طول ایام مختلف سال و مناسبت های مذهبی و ایام نوروز شاهد حضور گسترده مردم ایلام است، خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات بلافاصله پس از پایان مرحله نخست، مراحل بعدی عملیات شروع خواهد شد.


منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین