عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
مراسم هفتمین روز شهادت طلبه بسیجی علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر، فردا دوشنبه ۱۱فروردین ماه۹۲ با حضور عموم مردم شهید پرور تهران برگزار می‌شود.

عقیق: مراسم هفتمین روز شهادت طلبه بسیجی علی خلیلی، شهید امر به معروف و نهی از منکر، فردا دوشنبه ۱۱فروردین ماه۹۲ با حضور عموم مردم شهید پرور تهران برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان ساعت ۱۰ صبح در حسینیه فاطمه الزهرا(س) واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولیعصر(عج) برپا می‌شود.

۲۵ تیر ماه سال ۱۳۹۰ حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد. طلبه جوانی به نام علی خلیلی که سوار بر موتورسیکلت بود با عده ای جوان شرور که مزاحم چند زن شده بودند برخورد و آنها را امر به معروف و نهی از منکر کرد ولی این مساله به مشاجره تبدیل شد و یکی از سرنشینان به نام احسان با ضربه چاقو این طلبه جوان را مجروح کرد و شهید خلیلی از قسمت شاهرگ دچار جراحت شد.

علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می‌شد. وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام عصر سوم فروردین ماه ۹۲ در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهيد علي خليلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۱
0
0
فردا مراسم يادبودي نيز در استان البرز - شهرستان كرج - ميدان كرج - مسجد جامع برگزار خواهد شد - با سخنراني حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحي برادر سيد امير حسيني - ساعت 16 الي 18 - التماس دعا
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین