عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۷
آمار تعداد مسافران ورودي به شهر قم ۴۱۷ هزار و ۵۹۶ نفر بوده است كه در اين ميان آمار تجمعي تعداد وسايل نقليه سبك به شهر قم از ۲۶ اسفند تا سوم فروردين ۱۰۵ هزار و ۵۸۵ دستگاه بوده است.

عقیق: سيد ابوالفضل اسماعيلي اظهار كرد: آمار ورودي تعداد وسايل نقليه سبك به شهر قم در سومين روز فروردين ۱۰۵ هزار و ۵۸۵ نفر و آمار تعداد ورودي وسايل نقليه سنگين به شهر قم ۶ هزار دستگاه بوده است.
وي ادامه داد: آمار تعداد مسافران ورودي به شهر قم
۴۱۷ هزار و ۵۹۶ نفر بوده است كه در اين ميان آمار تجمعي تعداد وسايل نقليه سبك به شهر قم از ۲۶ اسفند تا سوم فروردين ۱۰۵ هزار و ۵۸۵ دستگاه بوده است.
سرپرست معاونت امور زائرين نوروزي استان قم ادامه داد: آمار تجمعي تعداد وسايل نقليه سنگين ورودي به شهر قم از تاريخ
۲۶ اسفند ۹۳ تا سومين فروردين امسال ۷۴ هزار و ۷۳۶ بوده است كه در اين ميان آمار تجمعي تعداد مسافران ورودي به شهر قم از تاريخ ۲۶ اسفند ۹۲ تا سومين روز بهار ۳ ميليون و ۷۲ هزار و ۸۳۰ نفر بوده است.
وي ادامه داد: آمار تعداد وسايل نقليه ورودي سبك در سومين روز بهار به استان قم،
۱۰۹ هزار و ۷۷ بوده است كه در اين ميان تعداد ورودي وسايل نقليه سنگين به استان قم ۶ هزار و ۳۳ دستگاه و تعداد مسافران ورودي به استان قم در سومين روز بهار ۴۳۰ هزار و ۳۴ نفر بوده است.
اسماعيلي يادآور شد: آمار تجمعي تعداد ورودي وسايل نقليه سبك از
۲۶ اسفند ۹۲ تا سومين روز بهار در استان قم ۷۶۹ هزار و ۹۹ دستگاه، آمار تجمعي تعداد ورودي وسايل نقليه سنگين به استان قم از تاريخ ۲۶ اسفند ۹۲ تا سوم فروردين امسال ۱۰۶ هزار و ۷۲۹ دستگاه و آمار تجمعي تعداد مسافران ورودي به استان قم از ۲۶ اسفند تا سوم فروردين ۳ ميليون و ۵۴۵ هزار و ۶۷۹ نفر بوده است.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین