عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۶۸۹
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
پاسخ به سوالات اعتقادی، تربیتی و اخلاقی در مجموعه کتاب های مصباح هدایت منتشر شد.

عقیق: مهدی ابوطالبی، مدیر انتشارات موسسه نورالائمه (ع) با اعلام خبر انتشار سه جلد از مجموعه مجلدات "مصباح هدایت" گفت: جلد اول با عنوان "پرسش از خدا"، جلد دوم با عنوان "پرسش از معصوم" و جلد سوم با عنوان "توقعات و انتظارات معصومین (ع) از شیعیان" به چاپ رسیده است؛ این مجموعه در قالب پنج جلد تکمیل می شود.
وی ادامه داد: در این سه جلد تلاش شده است به سوالات اعتقادی، اخلاقی، تربیتی خوانندگان با استفاده از آیات قرآن و احادیث و روایات پاسخ داده شود.
مدیر انتشارات موسسه نورالائمه(ع) عنوان کرد: در جلد نخست، سوالات مخاطبان تنها با استفاده از آیات و در جلد دوم با استفاده از روایات پاسخ داده شده است و جلد سوم نیز به روایاتی پرداخته شده که انتظار معصومین (ع) از شیعه و مشخصاتی که باید داشته باشند را مطرح می کند.
وی یادآور شد: "پرسش از خدا" در 496 صفحه، "پرسش از معصوم" 632 صفحه و " توقعات و انتظارات معصومین (ع) از شیعیان" در 640 صفحه به قلم سید محمد رضا طباطبایی نسب با ویراستاری مهدی ابوطالبی از سوی موسسه نورالائمه (ع) منتشر شده است؛ همچنین مسابقات کتابخوانی ویژه جلد نخست و دوم این مجموعه پنج جلدی در سال آینده برگزار می شود.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین