عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۲
مسئول کمیته اجرایی طرح آرامش بهاری استان تهران از برپایی سفره هفت سین فاطمی‌ در زمان تحویل سال 1393 در جوار بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.

عقیق: حجت‌الاسلام سیدحسین مطهری مسئول کمیته اجرایی طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، گفت: با آغاز سال نو و سرسبزی بهار طبیعت و با توجه به ظرفیت تعطیلات ایام نوروز برای حضور گسترده مسافران در بقاع متبرکه و فراهم آوردن زمینه مناسب برای برقراری ارتباط عمیق بین افراد و فضای روحانی امامزادگان و ایجاد انس با بقاع متبرکه همه ساله برنامه‌های مختلفی تدارک دیده می‌شود.

وی افزود: طرح آرامش بهاری در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

مطهری گفت: سفره هفت سین فاطمی‌ در زمان تحویل سال 1393 در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان تهران برپا می شود که این سفره‌ متشکل از هفت لقب از القاب حضرت زهرا(س) است که با حرف سین آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری مراسمات ادعیه و دعا و نیایش بعد از تحویل سال و پخش سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله) در بقاع متبرکه و امامزادگان از دیگر برنامه ها است.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین