عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۶۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۱
در شهرری؛
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری گفت: روز گذشته موزه "ایثار، مقاومت و پیروزی" با سه سالن اصلی در شهرری افتتاح شد.

عقیق: حسین نصرالله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی، در مورد موزه شهدای شهرستان ری گفت: روز گذشته 27 اسفندماه92 موزه "ایثار، مقاومت و پیروزی" در شهرری افتتاح شد. این مراسم با حضور حجت الاسلام مازنی معاونت پژوهشی بنیاد شهید، حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، شهردار منطقه20 و احمد لو مدیر کل ایثارگران شهرداری تهران برگزار شد و موزه با سه سالن اصلی افتتاح شد. قرار بر این بود که موزه در 22 اسفند و همزمان با روز بزرگداشت شهدا افتتاح شود که به دلیل برخی مشکلات این امر میسر نشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری در ادامه تصریح کرد: این موزه دو نکته شاخصی دارد که دیگر موزه‌های شهدا کمتر به آن پرداخته‌اند. اول پیشخوان فرهنگی است که در آن قسمت به تمامی بازدیدکنندگان یک بسته فرهنگی داده می‌شود و دوم موضوع خادمان افتخاری است که در نظر گرفته ایم از حضور رزمندگانی که در سال‌های دفاع مقدس حضور داشته‌اند و می‌توانند به عنوان لیدر در این موزه فعالیت کنند، استفاده کنیم. این موزه دربردارنده آثار مربوط به شهداست. اسناد به جا مانده از شهدای شهرری و آثار فرهنگی مربوط به شهدا در این موزه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به شرایط بازدید از این موزه گفت: موزه "ایثار، مقاومت و پیروزی" بعد از تعطیلات نوروز این موزه همه روزه پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود. و همه افراد می‌توانند برای بازدید آن در ساعات اداری به بنیاد شهید شهرری مراجعه کنند.

 

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین