عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴
معاونت آموزشی پژوهشی مؤسسه تحقیقاتی دارالإعلام مدرسه اهل‌البیت(علیهم‌السلام) از جذب دانش‌پژوه، ویژه دوره‌های نقد اندیشه‌های وهابیت خبر داد.

عقیق: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رجبی در این باره افزود: این دوره‌ها در راستای دفاع از مکتب اهل‌بیت(ع) و نقد اندیشه‌های وهابیت از میان برادران طلبه و از طریق آزمون ورودی جهت سال تحصیلی 93 – 94 برای تعداد محدودی دانش‌پژوه برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این دوره‌ها، اولویت با کسانی است که در زمینه نقد وهابیت، کتاب، مقاله و آثار علمی داشته و فارغ‌التحصیل رشته‌های تخصصی به ویژه مؤسسه شیعه‌شناسی، کلام، مذاهب اسلامی، در راه حق و دانشگاه ادیان و مذاهب باشند.

معاونت آموزش مؤسسه تحقیقاتی دارالإعلام درباره مزایای شرکت در این دوره گفت: علاوه بر پرداخت شهریه مناسب به قبول شدگان و امکان استفاده از منابع کتابخانه‌ای و اینترنتی مؤسسه، به پذیرفته‌شدگان نهایی گواهی اتمام دوره تربیت محقق اعطا می‌شود.

به گفته وی؛ هم‌چنین برگزیدگان می‌توانند پس از اتمام دوره در بخش تحقیقاتی مؤسسه دارالاعلام مشغول به کار شوند.

التزام به مقررات آموزشی مؤسسه، اتمام پایه دهم و حداقل یک سال شرکت در درس خارج، موفقیت در آزمون کتبی و موفقیت در مصاحبه حضوری از شرایط شرکت در این دوره است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا تاریخ 30 فروردین‌ماه 1393 به آدرس اینترنتی darolelam.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02537740729 تماس بگیرند.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین