عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۱۱۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴
شهید «یعرب الحسن»، از جمله جوانان سوری بود که با آغاز بحران این کشور و تشکیل نیروهای دفاع ملی برای دفاع از وطن به آن ملحق شد، زیرا «وطن» را ارزشمندترین چیز نزد هر انسان می‌دانست که باید با جان از آن دفاع کند.

عقیق: طی بحران ۳ ساله سوریه جوانان سوری بسیاری جان خود را در راه دفاع از کشور و مقابله با گروه‌های تکفیری فدا کردند.

یکی از این شهدای بزرگ «یعرب الحسن» است که جان خود را در دفاع از وطن در ریف دمشق از دست داد.

در زیر وصیتنامه این شهید بزرگوار را که خطاب به مادرش نوشته، می‌خوانیم:

مادر عزیزم .. می‌دانم، از اینکه در روزهای عید نتوانستم به دیدنت بیایم، از دست من ناراحت هستی ... می‌دانم که هر وقت باران بیاید و هوا رو به سردی برود، پشت پنجره می‌آیی و برایم برای در امان ماندن از شر و بدی دعا می‌کنی..

مادر عزیزم .. من خوبم و خواهش دارم غم مرا نخوری .. به من گفته‌اند که امسال چون من نیستم، شیرینی درست نمی‌کنی، اما بدان که من بسیار آسوده و راحتم..

مادر عزیزم .. شنیده‌ام از بس اخبار گوش کرده‌ای برای خود تحلیلگر سیاسی شده‌ای .. از تو می‌خواهم هیچ‌گاه مرا و دوستانم را از دعای خیرت محروم نکنی ..

مادر عزیزم .. بدان که وطن هر کس گران‌بهاترین چیز نزد اوست و به همین دلیل است که من تصمیم گرفتم برای دفاع از آن به نیروهای دفاع ملی ملحق شوم .. می‌دانم چون این موضوع را به تو اطلاع ندادم، از من دلخور می‌شوی، اما بدون تردید بعدها دوستانم برایت تعریف خواهند کرد که برای حمایت از این مرز و بوم چقدر تلاش کردم ..

مادر عزیزم .. امیدوارم مرا ببخشی اگر زمانی با تو تندی کردم .. همواره مراقب سلامتی خود باش .. مرا همیشه به خاطر داشته باشد و برایم دعا کن.

دوستدار تو فرزندت


منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین