عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۴۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۹
باران شوق عنوان كتابچه‌اي برگرفته از خاطرات تلخ و شيرين دانشجويان عمره‌گزار است كه از سوي ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان به زيور طبع آراسته شده و در دسترس مشتاقان خانه خدا قرار گرفته است.

عقیق: روزه عنوان خاطره‌اي از خانم زهره رئيسي از دانشجويان زمين شناسي دانشگاه پيام نور بروجن است كه با هم مي‌خوانيم؛
يك سال منتظر بودم؛ چون اسمم جزء ذخيره‌ها بود و اون سال ما را نياوردند. حالا بعد از يك سال اومدم، نمي‌دونم حكايتش چي بود؟ ! ولي خدا يك سال بهم فرصت داد؛ چون خودمو كمي از بقيه سال‌هاي گذشته عمرم بيشتر شناختم.
روزي كه توي اون سالن اسمم در نيومد، من روزه بودم به نيت اينكه اسمم در بياد؛ ولي چون اسمم رو نشنيدم، روزه ام را خوردم! مي‌گفتم: خدايا! قهرم؛ ولي نمي‌دونستم با خودم و خدا قهر كردم.
بعد از چند روز فهميدم دوباره قرعه كشي شده و اسمم در اومده. اون روز خيلي گريه كردم؛ چون خدا محكم زد توي دهن آدمايي مثل من كه صبر و تحملشون كمه و از رحمت خدا غافلن!
خيلي پشيمون شدم، چون حتي اون روز كه اسمم در نيومد، هم حس رفتن داشتم؛ هيچ به اين فكر نمي‌كردم كه اسمم در نياد. مي‌گفتم اسم من در مي‌آيد.
آخر هم دراومد، ولي با كلي سختي كه تا الآن تحمل كردم. اين هم كفاره روزه شكسته من بود؛ هيچ وقت از رحمت خدا نااميد نشيد. به اميد اينكه هر روزتان و هر كلامتان خدا باشد و خدا.


منبع:حج

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین