عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۴
برگزار می شود؛
دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) با اشاره به برگزاری سومین دوره هفته‌های فرهنگ رضوی گفت: حضور خطیبان و سخنرانان توانمند، قاریان بین‌المللی و شاعران آئینی برجسته از جمله برنامه‌های ما در چهار استان کشور است.

عقیق: نشست ستاد مرکزی هفته‌های فرهنگ رضوی با حضور سیدجواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) و نمایندگان استان‌های مجری برگزاری این هفته‌ها  برگزار شد.

جعفری در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از استان‌های کرمان، کرمانشاه، اردبیل و قزوین که میزبان هفته‌های فرهنگ رضوی خواهند بود، به راهبرد اصلی برگزاری این هفته‌ها اشاره کرد و گفت: راهبرد اصلی برگزاری این هفته‌ها آن است که فرهنگ و معارف رضوی در طول سال در کشور جریان یابد و فرهنگ اهل بیت(ع) در کانون توجه نهادها و دستگاه‌های مختلف فرهنگی کشور بیش از پیش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ رضوی باید به گفتمان روز جامعه تبدیل شود، افزود: فرهنگ عمومی جامعه ما باید همان فرهنگ رضوی باشد که برای قرار گرفتن در این مسیر هفته‌های فرهنگ رضوی هر ساله در استمرار دهه کرامت که همه کشور شادمان از میلاد با سعادت امام رضا(ع) است، در نقاط مختلف برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با اظهار اینکه در سومین دوره هفته‌های فرهنگ رضوی انتظار است با بهره گرفتن از تجربیات گذشته، برنامه‌های این هفته‌ها به نحو شایسته‌ای برگزار شود، تصریح کرد: در راستای برگزاری مطلوب سومین دوره هفته‌های فرهنگ رضوی که در پنج نقطه کرمان، جنوب کرمان، کرمانشاه، قزوین و اردبیل برگزار خواهد شد، از ماه‌ها قبل نشست‌های کارشناسی متعددی در بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار شد تا از نظرات کارشناسی صاحب نظران در این زمینه استفاده شود.

جعفری تأکید کرد: حضور خطیبان و سخنرانان عالم و توانمند، قاریان بین‌المللی و مداحان و شاعران آئینی برجسته در برنامه‌های متنوع سومین دوره هفته‌های فرهنگ رضوی از ویژگی‌های بارز این دوره خواهد بود.




منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین