عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۳
به مناسبت ایام ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س)
اولین دوره جشنواره بانوی صبور به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از ۱۶ اسفند ماه تا ۳۰ خرداد سال ۹۳ اجرا می شود.

عقیق: مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور با اعلام  فراخوان بانوی صبر گفت: مسابقه فراخوان طراحی پوستر "بانوی صبور"، مسابقه طراحی شعر و دلنوشته، مسابقه تولید نماهنگ(کلیپ)، مسابقه اینترنتی" حضرت زینب(س) پیامبر عاشورا " و مسابقه پیامکی از جمله برنامه های این جشنواره است.
 

 وی بیان کرد: فراخوان طراحی پوستر، مسابقه تولید نماهنگ و مسابقه شعر و دلنوشته از جمله برنامه های این جشنواره کشوری است که از 5 جمادی الاولی سال جاری اجرا می شود.علاقمندان می توانند برای شرکت در این دو بخش آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 

طاهریان با اشاره به زمان اجرای این طرح از 16 اسفند ماه سال 92 تا 30 خرداد ماه سال 93 گفت: علاقمندان می توانند برای شرکت در بخش های مسابقه "حضرت زینب(س) پیامبر عاشورا" و مسابقه پیامکی با مراجعه به پایگاه های اطلاع رسانی www.javananemasajed.ir و www.sedgh.ir ثبت نام کرده یا با ارسال پیامک به شماره 10004115549383 شرکت کنند. 

وی هدف از اجرای این جشنواره را آشنایی بیش از پیش ارادتمندان اهلبیت عصمت و طهارت(ع) با ابعاد مختلف شخصیتی حضرت زینب کبری (س) و ترویج سیره اخلاقی و سیاسی آن حضرت عنوان کرد.

جشنواره کشوری" بانوی صبور" به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان شرقی و کانون فرهنگی و هنری وارثان انتظار تبریز و با حمایت ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

 منبع:شبستان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین