عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴
از سوی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)
در این هفته‌ آیت‌الله توکل و حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح‌زاده، برادران، رفیعی، مؤمنی و فرحزاد بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می‌پردازند.

عقیق: برنامه‌های هفتگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها از ۱۷ الی ۲۳ اسفند‌ماه اعلام شد.

بر اساس برنامه اعلام شده در هفته جاری برنامه "زمزم معرفت" در راستای پاسخگویی به شبهات اعتقادی، فرهنگی، احکام،‌ مهدویت  قبل از اذان مغرب با حضور کارشناسان و اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

در این برنامه، حجج اسلام والمسلمین تراشیون، فلاح‌زاده، همتیان، جلالی، محدثی، محمدی و کلباسیان، به ترتیب از روز شنبه تا جمعه،‌ به پرسش‌های مردم پاسخ می‌دهند.

در این هفته‌ آیت‌الله توکل و حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، فلاح‌زاده، برادران، رفیعی، مؤمنی و فرحزاد بعد از نماز مغرب و عشا به ایراد سخن می‌پردازند.

دعای توسل توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه 20 اسفند‌‌‌‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه 22 اسفند‌ماه بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید علی حسین‌نژاد برگزار می‌گردد.

قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی ساعت 21:30 روز پنجشنبه، 22 اسفند‌ماه، از دیگر برنامه‌های هفته جاری می‌باشد و دعای کمیل این هفته نیز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج عباس حیدرزاده قرائت می‌شود.

مراسم دعای پر فیض ندبه صبح جمعه 23 اسفند‌‌ماه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین واضحی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر قرائت می‌گردد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر، این هفته همه روزه بعد از نماز صبح توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد جوادی و بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی همه روزه قبل از اذان ظهر انجام می‌پذیرد.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین