عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۶

عقیق: وب سایت موسسه فرهنگی هنری قدیم الاحسان به نشانی اینترنتی www.Ghadimolehsan.ir   با امکاناتی نوین و بخشهای مختلف ازقبیل پیاده سازی سخنان مقام معظم رهبری، استاد حاج منصور ارضی و... بزودی رونمایی می گردد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری قدیم الاحسان ، وب سایت از بخشهای فعال در امر اطلاع رسانی این موسسه در تولید و انتشار خبرهای فرهنگی و مذهبی مرتبط با هیئات مذهبی است که با هدف توسعه و تسریع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به تمامی اقشار جامعه ایجاد شده است و دسترسی مخاطبان شبکه را به خبرهای پخش شده از موسسه سریعتر و آسانتر می کند.

این مرکز به بررسی و پیاده سازی سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری و استاد حاج منصور ارضی و دیگر بزرگان می پردازد.

و همچنین این سایت قصد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی برای کارهای انجام شده و یا در دست انجام موسسه فرهنگی هنری قدیم الاحسان می باشد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
عباسعلی فیروزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
0
0
بنام خدا و با سلام:
اینجانب عباسعلی فیروزی ساکن شهریار و حاج محمد بخشی از اعضای حسینیه شهدای فرهنگیان همدان, جنایات گروه های تکفیری را در بلاد اسلامی محکوم نموده و آمادگی خود را در دفاع از حریم اهل بیت اعلام میداریم
عباسعلی فیروزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
0
0
بنام خدا و با سلام:
تا کنون ادعیه و مناجاتهای زیبایی از جناب آقای حاج منصور ارضی به دستم رسیده است و بهره های فراوان برده ام و در نافله شب آن بزرگوار را خاصا درنظر دارم .سوال من اینه که ایشان که اینقدر زیبا با خدا و امام زمان ما مناجات میکنند چرا ازیارت آل یاسین و ندبه نوایی از ایشان نداریم
عباسعلی فیروزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
0
بنام خدا و با سلام:
امروز انصار الله نسبت به موجودیت رزیم اشغالگر قدس به خشم آمده است و برای دفاع از مضلوم در روز جهانی قدس فردا در راه پیمائی شرکت خواهد کرد..
اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا صلواتک علیه و اله و غیبة ولينا
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین