عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲
آئین اختتامیه مسابقه تلویزیونی «اسرا» جمعه، 16 اسفندماه به منظور تجلیل از برترین‌های این دوره از رقابت‌ها برگزار می‌شود.

عقیق: مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقه تلویزیونی «اسرا» که با هدف معرفی استعدادهای قرآنی و معارفی در رشته‌های اذان، دعا، مداحی، قرائت تقلیدی و حفظ قرآن کریم از سوی شبکه قرآن و معارف سیما اجرا شده؛ جمعه، 16 اسفندماه برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، در این مراسم که به منظور تجلیل از نفرات اول تا سوم هر یک از رشته‌های اذان، دعا، مداحی، قرائت‌های تقلیدی(عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل) و حفظ قرآن کریم برگزار خواهد شد، برگزیدگان در دو بخش بانوان و آقایان معرفی و تجلیل می‌شوند.
در آئین اختتامیه سومین دوره مسابقه قرآنی «اسرا» مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و مسئولان مشارکت‌کننده در برگزاری این مسابقه حضور خواهند داشت و همچنین، شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات و خانواده‌های قرآنی عضو باشگاه مخاطبان «اسرا» نیز از جمله میهمانان این آئین خواهند بود.
اختتامیه مسابقه تلویزیونی «اسرا» جمعه، 16 اسفندماه از ساعت 15 تا 18 برگزار خواهد شد که این برنامه از ساعت 15:30 تا 17:30 به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
گزارش ایکنا حاکی است، رقابت‌های مرحله فینال سومین دوره مسابقه تلویزیونی «اسرا» طی هفته جاری در شبکه قرآن و معارف سیما در حال برگزاری است.
یادآور می‌شود، مسابقه تلویزیونی «اسرا» برگزیده دومین جشنواره تلویزیونی جام‌جم و دومین جشنواره جلوه‌های قرآنی «آیات» است.


منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین