عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
بانوان مداح بعداز برگزاری آزمون‌ها درجه بندی می‌شوند و بر این مبنا کارت شناسایی برای آنها صادر می‌شود و همانند آقایان مداح از تسهیلاتی همچون وام و مسکن بهره‌مند خواهندشد.
عقیق: مدیر روابط عمومی خانه مداحان کشور ازدرجه بندی بانوان مداح و صدورکارت شناسایی به آنان خبرداد.

جواد احمدی گفت: در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره خانه مداحان قرار بر این شد بانوان مداح به صورت مستقل درخانه مداحان فعالیت کنند.

وی بااشاره به اینکه ابتدا از بانوان مداح آزمون مداحی به صورت کتبی و شفاهی گرفته می‌شود، افزود:‌ بعد از برگزاری آزمون‌ها در زمینه‌هایی که بانوان مداح ضعف دارند کلاسهای آموزشی برایشان گذاشته می‌شود.

احمدی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی برای بانوان مداح گفت: منبرخوانی، ‌ادبیات آیینی، ‌مقتل‌شناسی و ردیف‌های آوازی از جمله این کلاس‌ها هستند.

وی از صدور کارت شناسایی برای بانوان مداح خبر داد و افزود: بانوان مداح بعد از برگزاری آزمون‌ها درجه‌بندی می‌شوند و بر این مبنا کارتشناسایی برای آنها صادر می‌شود.

احمدی بااشاره به اینکه فعالیت بانوان مداح زیر نظر هیئت مدیره خانه مداحان کشور صورت خواهدگرفت، افزود: بانوان مداح نیز همانند آقایان مداح از تسهیلاتی همچون وام ومسکن بهره‌مندخواهندشد، البته درصورتی که ضوابط این اجازه را بدهد.


منبع:ایلنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین