عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۲۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۷
به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) برگزار می شود؛
مدير فرهنگي آستان قدس رضوي گفت: به مناسبت ميلاد بانوی کرامت، حضرت زینب(س) مسابقات فرهنگي با عنوان «زينت صبر» در حرم مطهر رضوي برگزار مي شود.

عقیق: سيد جواد هاشمي با بيان اين مطلب عنوان كرد: اين مسابقات از سوي مديريت فرهنگي آستان قدس رضوي برگزار مي شود و عموم زائران مي توانند در اين مسابقات شركت كنند.

ياد آور مي شود: اين مسابقات از 10 تا 17 اسفند ماه سال جاري برگزار مي شود و تصحيح و گردآوري نيز در همين تاريخ صورت مي‌گيرد.

علاقمندان مي توانند، از طريق دريافت برگه‌هاي اين مسابقه از كيوسك‌هاي راهنماي زائر يا مراجعه به بخش پرتال جامع آستان قدس رضوي  www.aqr.ir در اين مسابقات شركت كنند.

همچنین به همین مناسبت، همایش «همسفر تا بهشت» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه ميلاد با بركت حضرت زينب(س)، همایش «همسفر تا بهشت» در حرم مطهر رضوی برگزار مي‌شود.

علی امینی با بیان این خبر گفت: این همایش 15 اسفند ماه با حضور مزدوجینی که  از ابتداي سال جاري خطبه عقدشان در حرم مطهر منعقد شده است، برگزار می‌شود.

وی مکان برگزاری این همایش را سالن شماره يك دانشگاه علوم اسلامي رضوی عنوان کرد و افزود: دکتر عبدالرضا کردی استاد دانشگاه و معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده در این همایش سخنرانی می‌کند.

اميني یادآور شد: سلسله همایش‌های «همسفر تا بهشت» ویژه زوج‌های جوان مشهدی با هدف ارائه سبک زندگی اسلامی و با حضور شخصیت‌های برجسته مشاوره و رواشناسی در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود.

 

منبع:پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین