عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۳۰۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۳
رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: شیعه امروز دارای بنیان های اساسی از امامت و ولایت است که در مقابل دیگر عقاید می تواند استدلالات یقینی و مستدل ارائه کند.

عقیق: حجت الاسلام محسن قرائتی در سومین همایش گفتمان مهدویت با اشاره به نکاتی در خصوص مهدویت و امام زمان(عج) گفت: انسان ها به دلیل وجود امام، رسول و همچنین وجود آیات قرآن، حق کفر و کافر شدن را ندارند و خداوند با فرستاندن قرآن، پیامبر و اهل بیت، کفررا جایز ندانسته و باید در هر زمانی حجت خدا، بر زمین حضور یابد تا ملائکه خدمت آنها برسند و مردم از حضور آنها بهره ببرند.

وی در ادامه، اهمیت اقامه نماز در جامعه اسلامی را تهاحیک ضرورت دانسته و اظهار داشت: رواج اقامه نماز وپرداخت خمس و زکات باعث بی نیازی کشور و زدودن فقراز جامعه اسلامی می‌شود.

معاون فرهنگی و امور دانشجوئی وزارت بهداشت نیز در سخنانی اظهار داشت: وزارت بهداشت متولی حوزه سلامت کشور است و در ابعاد مختلفی مانند سلامت جسم، روان و حتی سلامت معنوی دارای اهداف بلند مدت است و ارائه خدمت می‌کند.

علی آیتی تصریح کرد: برای پیشبرد سلامت کشور تنها وزارت بهداشت، مسئولیت ندارد بلکه همه دستگاه ها و ارگان های مختلف جامعه در این امر خطیر مسئول هستند.

وی نهادینه شدن فرهنگ مهدویت را در تغییر سبک زندگی مهم برشمرد و افزود: باید مدینه فاضله ای ایجاد کنیم و در وهله اول تغییر سبک زندگی را از خودمان شروع کنیم چراکه امنیت و سلامت دو مقوله مهم در تغییر سبک زندگی است.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین