عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۹۰۹
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبتهای ویژه آستان قدس رضوی از طنین آوای دعای کمیل این هفته حرم مطهر رضوی با نوای مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع)، سید مهدی میرداماد خبر داد.

عقیق:حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمود روحانی‌نژاد با بیان این خبر گفت: این مراسم روحبخش و معنوی پنج‌شنبه هشتم اسفند از ساعت 45/19 در رواق امام خمینی(ره) و با حضور عموم زائران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «مناجات با معبود» در نیمه شبهای جمعه در حرم مطهر رضوی خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت 30/2 بامداد توسط سعید حدادیان و علی زمانیان تدارک دیده شده است.
به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبتهای ویژه آستان قدس رضوی، ساعات پس از زیارت فرصت مغتنمی است تا در حریم قدسی عالم آل‌ محمد(ص)، زائران به کسب معرفت و بهره‌مندی از دریای بی‌کران اندیشه و عرفان اسلامی مشغول شوند، از این رو ویژه ‌برنامه «مناجات با معبود» برای عموم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در نیمه شبهای جمعه پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه دعای ندبه این هفته توسط سیدناصر کهربائی پس از طلوع آفتاب قرائت می‌شود، افزود: در غروب جمعه نیز دعای امام رضا(ع) برای امام زمان(عج) و زیارت آل‌یس در حرم مطهر رضوی طنین‌انداز می‌شود.
روحانی‌نژاد اظهار داشت: دعای توسل این هفته همچنین توسط رضا آتشبار از ساعت 45/19 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

منبع:قدس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین