عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۸۷۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۶
دارندگان اسناد حج تمتع ثبت نامی از 11 تا 20 بهمن 1384 در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج استان مربوط از پنجشنبه هشتم اسفند می توانند برای نام نویسی به کاروان های حج 93 مراجعه کنند.

عقیق: روابط عمومی سازمان حج و زیارت در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به وجود ظرفیت خالی محدود موجود در کاروان های حج 93 ، دفاتر حج و زیارت استان ها در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج استان مربوط از ساعت10پنجشنبه هشتم اسفند 1392می توانند به صورت روز شمار از دارندگان اسناد حج تمتع ثبت نامی از 11 تا 20 بهمن 1384 برای نام‌نویسی در کاروان ها دعوت بعمل آورند.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، متقاضیان واجد شرایط علاوه بر مراجعه حضوری به کاروان ها می‌توانند با مراجعه به سامانه http://haj93.haj.ir از ظرفیت های خالی و فهرست کاروان های حج 93 آگاه شوند و برای نام نویسی در کاروان ها اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت تأکید کرد: از آنجایی که این فراخوان فقط به منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌هاست به محض تکمیل ظرفیت گروه‌ها، ثبت نام نیز متوقف خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: پذیرش اولویت های جدید حج تمتع تنها در کاروان های حج استان مربوطه امکان پذیر است.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت ظرفیت کاروان های حج 93 حداکثر تا 15 اسفند امسال تکمیل خواهد شد و پس از آن مراحل بعدی عملیاتی و اجرایی برای سفر زائران انجام خواهد گرفت.

ثبت نام در کاروان های حج 93 حدود سه ماه زودتر از سال ‌های گذشته آغاز شده است و بر این اساس فرصت بیشتری برای آموزش زائران و برنامه‌ریزی برای سفر وجود خواهد داشت.

 

منبع:ابنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین