عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
به همت دایره محافل ومسابقات حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود؛
مسئول محافل و مسابقات قرآن آستان مقدس حرم عبد العظیم حسنی(ع)ازبرگزاری چهلمین محفل انس باقرآن باحضور قاریان بین المللی و اجرای قرآن واذان موعد نماز به صورت زنده در قالب برنامه ندای ملکوت خبرداد.

عقیق: محمدحسن موحدی، مسئول دایره محافل و مسابقات قرآن آستان مقدس حرم عبد العظیم حسنی(ع) با اشاره به کم و کیف برگزاری محفل هفتگی انس با قرآن کریم آستان گفت: چهلمین محفل انس با قرآن این هفته با حضور قاریان بین المللی و ممتاز کشور از جمله استاد محمد عباسی و علی خشنود و اجرای گروه حفاظ خردسالان مرکز آموزش قرآن آستان مقدس حرم عبد العظیم الحسنی(ع) جمعه، 10 اسفندماه بعد نماز مغرب و عشاء در مصلای حرم برگزار می شود.
وی با اشاره به طرح قرآنی ندای ملکوت در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) عنوان کرد: هر روز قبل از موعد اذان ظهر و مغرب یک قاری ممتاز به اجرای برنامه تلاوت و اذان می پردازد که قالب برنامه ندای ملکوت میزبان قرای برجسته کشور هستیم.
گفتنی است، مراسم دعای توسل، دعای کمیل، دعای ندبه و محفل انس با قرآن کریم طبق روال هفتگی برنامه های حرم مطهر، این هفته نیز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار می شود.

مراسم دعای توسل توسط آقای محمد صادقی ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام سه شنبه 6 اسفندماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

همچنین جلسه تفسیر قرآن کریم چهارشنبه 7 اسفندماه از ساعت 8 صبح با حضور آیت الله محمدی ری شهری در تالار جناب شیخ صدوق (ره) برگزار می شود.
شایان ذکر است، مراسم دعای کمیل توسط حمید رمضانپور پنجشنبه 8 اسفندماه، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.

همچنین مراسم معنوی دعای ندبه نیز جمعه 9 اسفندماه از ساعت 7 صبح توسط محمود تاری در مصلای بزرگ ری و محفل انس با قرآن کریم نیز جمعه شب پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ ری با حضور قاریان ممتاز و بین المللی و گروه حفاظ برگزار می شود.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین