عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
فردا برگزار می شود؛
مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صبح فردا با حضور مسئولان سیاسی، فرهنگی، شرکت کنندگان، جامعه قرآنی کشور و معرفی برگزیدگان این دوره از مسابقات در تالار حافظ شهر شیراز برگزار می شود.

عقیق: سی و ششمین دوره مسابقات سراسری حفظ ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم که از اول اسفندماه به میزبانی شیراز آغاز شده بود ، فردا سه شنبه ششم اسفند به ایستگاه آخر می رسد و مراسم اختتامیه به همراه تقدیر و تجلیل از برگزیدگان 5 رشته، برگزار خواهد شد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات از ساعت 9 صبح در تالار حافظ شهر شیراز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، دکتر احمدی، استاندار فارس، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه و ولی یاراحمدی، رئیس مرکز امور قرآنی این سازمان برگزار می شود.

قرائت قرآن کریم توسط نفر اول این دوره از مسابقات در رشته حفظ و قرائت، سخنرانی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و تجلیل از برگزیدگان ازجمله برنامه های مراسم اختتامیه است.

 

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین