عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۶
بر اساس گزارش صادره از دفتر وزارت حج عربستان در مدينه منوره، چهار كشور در موسم عمره امسال بيشترين تعداد عمره گزاران را به خود اختصاص داده‌اند كه ايران در رتبه سوم قرار دارد.

عقیق: الوطن نوشت: مناف هوايي و زميني استقبال عمره گزاران در مدينه منوره شاهد افزايش چشمگير نسبت عمره گزاران وارد شده بوده اند به طوري كه تعداد عمره گزاراني كه از ابتداي سال (۱۴۳۵ ق) وارد مدينه منوره شده اند به حدود دو ميليون زائر رسيده است.

بر اساس گزارش صادره از دفتر وزارت حج عربستان در مدينه منوره، تعداد زائراني كه تا كنون از ابتداي سال جاري قمري وارد مدينه منوره شده اند به يك ميليون و ۷۵۸ هزار و ۱۶۲ نفر مي‌رسد كه بيش از يك ميليون و ۵۰۰ هزار نفر از طريق فرودگاه بين المللي و حدود ۲۱۰ هزار نفر از طريق زميني وارد مدينه منوره شده اند.

در اين گزارش آمده است تعداد زائراني كه در مدت مشابه سال گذشته وارد مدينه منوره شده بودند، يك ميليون و ۱۴ هزار نفر بود و تعداد زائراني كه امسال وارد شده اند نسبت به سال گذشته بيش از ۱۵ درصد افزايش نشان مي‌دهد.

بر اساس اين گزارش، چهار كشور در موسم عمره امسال بيشتر تعداد عمره گزاران را به خود اختصاص داده اند كه پاكستان در رتبه اول، اندونزي دوم، جمهوري اسلامي ايران در رتبه سوم و هند در رتبه چهارم تعداد عمره گزاران قرار دارند.

 

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین