عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۷۶۲
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹
مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری از معرفی برترین وبلاگ‌‌های مرتبط با حج و زیارت تا هفته آینده خبر داد.

عقیق: حجت الاسلام روزبه برکت رضایی ، مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: نتایج اولیه نخستین جشنوارهٔ وبلاگ‌نویسان حج 12 اسفند ماه اعلام می‌شود.
وی ترویج فرهنگ حج و زیارت در فضای مجازی را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: فراخوان این جشنوره از 21 دی ماه آغاز شده و تا 10 اسفندماه ادامه خواهد داشت.
برکت رضایی با بیان اینکه نتایج نهایی جشنواره وبلاگ‌نویسان حج 16 اسفند همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) اعلام خواهد شد، افزود: 20 وبلاگ برتر توسط هیئت داوران به‌عنوان برگزیدگان مرحلهٔ نخست انتخاب می‌شوند و سپس 10 وبلاگ برتر نهایی با نظرسنجی اینترنتی عموم کاربران مشخص و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.


وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 1200 نفر از روحانیون، مدیران و پزشکان کاروان‌های حج و همچنین زائران و دانشجویان در این جشنواره شرکت کردند که تعداد 600 وبلاگ فعال انتخاب و لینک آن در پایگاه اطلاع‌رسانی حج منعکس شده است.
برکت رضایی یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند از تمام قالب‌های رایج نوشتاری مانند دل‌نوشته‌ها، خاطرات، یادداشت روزانه، مقاله، قطعات ادبی، شعر و عکس و… به‌طور مجزا استفاده و برای هر بخش، امتیاز جداگانه‌ای دریافت کنند.
مدیر جشنواره وبلاگ‌نویسان حج با بیان این که تمام مراحل این جشنواره به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود، افزود: شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و آثار به‌صورت گروهی نیز پذیرفته می‌شود.


وی از اعطای امتیاز ویژه به وبلاگ‌های تخصصی حج، عمره، عتبات عالیات خبر داد و اظهار کرد: محدودیتی در ثبت نام بیش از یک وبلاگ وجود ندارد و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره، پس از ساخت وبلاگ برای ثبت نام به نشانی اینترنتی hajj. ir/142 مراجعه کنند.

برکت رضایی، تبلیغ و ترویج فرهنگ زیارت خانهٔ خدا و زیارت ائمه معصومین (ع)، تولید محتوای دینی و اسلامی در محیط رسانه‌های دیجیتالی و اینترنت، تشویق و ترغیب وبلاگ‌نویسان و فعالان اینترنتی به فعالیت در حوزهٔ حج و زیارت، گسترش فرهنگ عبادت و زیارت در عرصهٔ رسانه‌ای و اینترنتی را از جمله اهداف کلی طرح «جشنواره وبلاگ‌نویسی حج» برشمرد.

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین