عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۸
مسابقات سراسری قرآن کریم طی ۴ روز برگزار و در اولین گام مسابقات حفظ ۲۰ جزء فردا به پایان می‌رسد.

عقیق: سی‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 1 لغایت 6 اسفند‌ماه 1392 در شهر شیراز در حال برگزاری است و روز اول این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات مقدماتی ترتیل و قرائت به پایان رسید.

بنا بر این گزارش رقابت مقدماتی حفظ کل و 20 جزء قرآن کریم هم جمعه در سالن‌های b و c برگزار شد و شرکت‌کنندگان رشته حفظ کل صبح روز شنبه 3 اسفند‌ماه 1392 مرحله دوم رقابت خود را آغاز می‌کنند، همچنین ادامه مرحله مقدماتی رشته‌های ترتیل، تلاوت، حفظ کل و 20 جزء در روز شنبه برگزار و به پایان می‌رسد و مرحله دوم رشته حفظ 20 جزء، همین روز و در سالن c برگزار خواهد شد.

روز یکشنبه مسابقات در سالن‌های a و b ادامه می‌یابد و شرکت‌کنندگان رشته قرائت مرحله نیمه‌نهایی خود را در این روز پشت سر می‌گذارند، همچنین ادامه دور مقدماتی حفظ کل در همین روز و مرحله دوم و فینال این رشته در روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

مرحله فینال مسابقات تلاوت و ترتیل دوشنبه از ساعت 14:30 تا 18 برگزار و آیین اختتامیه مسابقات ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان بعد‌از ظهر روز سه‌شنبه با ترک شیراز به شهرهای خود باز می‌گردند.


منبع:فارس 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین