عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱
زمان ثبت نام اولویت های عتبات اعلام شد؛
سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام عتبات عالیات از ساعت ۹ صبح چهارم اسفند ماه آغاز می شود.

عقیق: محسن نظافتی، سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به زمان ثبت نام اینترنتی عتبات عالیات، گفت: ثبت نام ها از ساعت 9 صبح روز یکشنبه(4 اسفندماه) آغاز می شود.
وی با بیان اینکه کاروانهای اعزامی از تاریخ 23 اسفندماه لغایت 31خرداد ماه 93 به عتبات عالیات اعزام خواهند شد، ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی http://atabat.haj.ir اقدام به پیش ثبت نام و وارد نمودن کد رهگیری (که در هنگام پیش ثبت نام دریافت نموده اند) و کدملی خود نسبت به ثبت نام در کاروانها اقدام کرده و یا با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی جهت ثبت نام در کاروانها اقدام کنند.


سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با تاکید براینکه قرعه کشی بصورت گروهی انجام شده و برای گروه هایی که در قرعه کشی انتخاب شده اند اولویت تشرف تعیین شده است ، اظهار کرد: اولویتهای( 1 و 2 ) از ساعت 9 صبح، اولویتهای (3 و 4) از ساعت 10 صبح ، اولویتهای (5) از ساعت 13 صبح، اولویتهای (6) از ساعت 15 بعدازظهر روز یکشنبه مورخ 4 اسفندماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


نظافتی خاطرنشان کرد: افرادی که مشخصاتشان در اولویت 7 (ذخیره) می باشد جهت اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود در روز چهارشنبه ( 7 اسفند ماه ) از ساعت 14 به سایت مراجعه نمایند

 

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین