عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۲۲۴۶۵
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶
نخستین جلسه "تربیت اسلامی در آیینه روایات" با تدریس حجت الاسلام حمید مشهدی آقایی یکشنبه ۴ اسفندماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزاری می شود.

عقیق: حجت الاسلام و المسلمین حمید مشهدی آقایی معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در این جلسات ضمن شرح و تفسیر روایات کلیدی تربیتی، به بررسی سبک زندگی و تربیت اسلامی در آئینه روایات خواهد پرداخت. 

تحلیل مبانی روایی و بازخوانی دیدگاه دین درباره تربیت از جهات متعدد اهمیت دارد و می تواند پایه سیاستگذاری در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بوده و مورد بهره برداری قشرهای گوناگون از مربیان و مدیران و معلمان تا اولیا و خانواده ها قرار گیرد. 

حجت الاسلام و المسلمین آقایی که علاوه بر مدیریت حوزه علمیه و امام جمعه دماوند سابقه حضور جدی در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان و مدیریت مؤسسه فرهنگی و فعالیت مطبوعاتی و قلمی دارد، در این جلسات به ارائه دیدگاهی جامع و منسجم از تربیت دینی خواهد پرداخت. 

این جلسات از یکشنبه آینده چهارم اسفندماه مطابق با ۲۳ ربیع الثانی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد هفتاد و دو تن مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

شرکت در این برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد است و تمهیدات لازم جهت رفاه شرکت کنندگان از جمله پارکینگ، توسط مجموعه فرهنگی سرچشمه در نظر گرفته شده است. 

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) در محل سابق حزب جمهوری و در جوار قتلگاه ۷۲ تن، پائین تر از میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان شهید صیرفی پور واقع است.

 

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین